Wednesday, June 06, 2007

Vilken dag!

det måste vara värmerekord på min balkong idag!

Igår var jag på lokal och drack öl.
Tyvärr urartade det hela med en väldigt infekterad disskusion om man ska ha marknadshyror eller inte.
JAg tänker absolut inte gå in på det igen. Men det var hursomhelst trevligt.

Idag käkade jag frulle på cafe vid vattnet, sen handlade jag en sci-fi bok på sjöstadskapellets basar, det dracks även en kopp kaffe med hembakt sockerkaka, det var gott.
Utanför träffade jag även på en släkting, trevligt.

Sen fick jag ont i huvet och gick hem, la mig i sängen och läste klart aftonbladet, sen kom Per förbi och vi satt i solen och drack kaffe och snackade om allt möjligt. Det var mycket trevligt.

Han visade även för mig hur man enkelt och billigt kan skaffa sig en en hemsida(eller ett domän.namn) så jag kanske ska göra det...då blir det hemsida och blogg och mail och hela skiten liksom........ja, nåt ska man ju göra av alla pengarna...jag för för fasen 25 kronor på triss idag!!!

Igår träffade jag Mattis, det var mycket trevligt.
Nu ska jag laga middag. Stekt fläsk med makaroner...kanske ska stuva dom, det är gott, sen köpte jag hallon på reapris på konsum som ska ätas med mjölk senare.

Kanske att jag ska käka på balkongen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home