Saturday, May 12, 2007

Umeå



Sitter i hotellfoajén och surfar lite.
Helena sitter och spelar everything but the girl covers på mitt rum.

Vi kom hit igår och ska spela ikväll- När vi kom igårkväll så var festivalen i fullgång, så vi drog ner till norrlandsoperan och hängde lite.
Vi såg Emmon, lika bra och stilfull som alltid. Sen kolade helena in david sandström lite, medan jag hängde i baren och snackade med Linda, en tjej som gick i samma gymnasium som jag. OCH som kah även spelat in en brevfilm till Bullen tillsammans med. Det var hon som var tjejen som inte skrivit brevet.
Jag var hennes pojkväns tuffa kompisar som knarkade. JA, det var tider det.

Jag försökte återigen att säga till Emmon hur jävla bra hon är, men misslyckades igen. Sen snackade jag med violinisten från fläskkvartetten.
Sen drog Frida Hyvönen in, vilken stor kvinna det är. På många sätt, men hon är liksom LÅNG. Det visade sig efter vi oxå gått samma gymnasium. Så kan det vara.

Vid halv 2 ramlade vi hem till hotellet, nu har vi bara hängt runt, träffat Lars och Johanna som numera bor här.

Och nu ska vi slappa, soundcheck halv 6(hur ska jag nu hinna se hockeyn!), sen är det mat, sen ladda sen halv 9 blir det showtime.
Vi ska ge allt ikväll. Sen ska det poartajas lite. OCh är det tråkigt på Made-festivalen, så är vi bjudna på Schlagerkalas nearby.
Det här kommer bli en trevlig kväll-.

Nu ska jag upp och kasta ut helena och sen sova lite.

Om ni är i umeå gäller följande: You give gaypeople a bad name, spelas på Black box kl 20:30. Får inte missas, efter det så hänger vi i baren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home