Tuesday, May 15, 2007

Semester!!!

JA hörrni.
Imorgon dras det till tunisien.

Jag har precis gått igenom pärsen det är att packa.
Inte för alla människor, men för en människa som jag, som knappt kan bestämma vad jag ska ha för pålägg på mackan. Då kan det bli lite svettigt när man ska välja ut vilka kläder man ska ha med sig.....för man kan ju liksom inte ångra sig sen...

Men nu är jag nog nöjd. Jag har säkert med mig för mycket, men känns som jag har med mig för lite, det är som det brukar vara.
Men om det är så varmt som de säger att de ska vara: 23-28 grader, då är det lungt. Men om det skulle vara kallare, eller blåsa en massa.
Ja, då sitter jag i sjön så att säga.

Men då får man väl köpa saker där. Eller stanna inomhus.

Jag och Jonna har startat en blogg för resan, så om det finns internetcafér i dit vi ska, då kommer vi att blogga där.
Så kolla in den:

http://johnnyochjonna.blogg.se

Nu ska jag packa klart, så jag kan släppa det och sen lägga mig och oroa mig för att jag glömt nåt.

See ya

1 Comments:

Blogger Lena said...

Hare attans så bra och drick en drink åt mig! =)

May 16, 2007  

Post a Comment

<< Home