Wednesday, March 14, 2007

Våren



Igår var jag på resa hela dagen. Jag var så trött på det när jag kom hem.
Gick hemirfån efter 8 igår morse och ramlade innanför dörren vid 21.
Men jobbet gick bra och alla var nöjda.

Idag så skiner solen nåt helt otroligt. Jag blir glad, men blir även jävligt sugen på att bara resa mig från mitt kontor och gå hem.
Men det kan man ju inte.....eller?

När jag handlade lunch på ica idag(tandoorikyckling med äggnudlar) så hade dom jordgubbar för 10 kronor asken. De luktade så gott så jag var tvungen att köpa en ask. Och till min stora glädje så smakade dom riktigt gott.

En sak som inte var lika rolig var att Joffan ringde och sa att vi inte hade så mycket barn till kolonien. Det är inge kul. Man börjar ju genast att ransaka sig själv, men det behöver ju absolut inte bero på oss. Barnen var ju glada och vi hade fantastiskt väder, de fick bada och dansa och leka och spela teater.
Jaja, nu ska jag ta en kaffe och en snus. Det kanske piggar upp.

1 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

10 kr för jordgubbarna låter billigt. Smaskens.

Jag tycker inte att det är så konstigt att det är svårt att locka barn till kollo nu efter att du offentliggjort psycho-fotona på dig själv på denna blogg... ;-) Men lycka till, det blir nog några ungar till slut.

Du har en utmaning att anta! Info finns på min blogg.

March 18, 2007  

Post a Comment

<< Home