Thursday, June 07, 2007

Jefla skiiit

Fy fan så osugen jag är på att jobba idag.

Jag är trött och seg, det är varmt, jag har i princip bara ointressanta saker att göra idag.
Det roligaste idag ska bli att gå hem och städa....då förstår ni hur illa det är ställt!

Men snart är det lunch, då ska jag köpa en gitarr.

Sen dök det upp ett spännande lägenhetsbyte idag, ett byte som jag nästan gett upp, men så ploppade det till.
Så nu har jag mailat alla som ska mailas, men man får se. En del är ju ganska sega om man säger så.

Sen vill jag även göra fint på min balkong, de säljer solrosor för 75/st på blommaffären, kanske ska köpa mig en.
Annars så är det förarbetshelg på kollo i helgen, trevligt sällskap och god mat och vin. Det är kul.

2 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Jag tycker att du ska odla solrosor om du kan. De är fina och mäktiga!

June 07, 2007  
Blogger Jul i Laloland said...

JAg tycker du ska skaffa krukor i olika storlekar och odla kryddor i som du kan ha på ditt KÖÖÖÖTT när du ska smyggrilla på ballen.
Det är snyggt, vuxet och gott.
Sen rekomenderar jag inte solrosor, hur snygga de än är, för blir de för långa är de plötsligt inte fina längre + att de blir helt bångstyriga. Men om du nu absolut vill ha solrosor, så gör som Cliffhanger säger, plantera dem själv, en köp RÖDA, de är mycket coolare och vackrare.
Annars är mitt tips att du köperen stor kruka och har tomater i, det skulle passa hos dig!/Trädgårdsmästare LangHest

June 08, 2007  

Post a Comment

<< Home