Friday, December 08, 2006

Jag är en överdoserare

Jag är dålig på det här i perioder har jag märkt.
Att skriva blogg alltså.

Sen har jag märkt, eller snarare kommit på, en annan sak med mig själv. Och det är att jag ofta överdoserar allt som jag gör.
Hur då, tänker du.

Jo tex så här, när jag nu var sjuk i två veckor så plöjde jag två hela säsonger av Battlestar Galactica, jag tittade så mycket att jag nästan fick nackspärr! Nu kan jag inte med den serien, jag är trött på den och orkar inte.
När jag var i thailand förra året hade jag med mig en Soduko bok. Jag löste så mycket soduko att jag drömde om det! Har inte rört ett sudoko sen dess.
När jag köper en ny skiva så lyssnar jag på den så mycket att jag nästintill hatar den sen.
Om jag ska äta choklad så äter jag inte en ruta utan så mycket det bara går!

Jag är en stor jävla överdos hela jag.
Som nu har jag så gått in i vår musik att jag spelat gitarr så mycket att jag nästan vill kräkas på den.
Så nu får jag inte göra det. Förrän imorgon. Då ska vi repa. Och inte spela en massa i veckan.
Jag liksom kommer på nya roliga saker och sen gör jag det om och om igen tills det inte är roligt längre.

Undrar vad man ska sätta för diagnos på det?

3 Comments:

Blogger secretandso said...

diagnos - "otålighetsminister".

December 09, 2006  
Blogger Jul i Laloland said...

Per: bra smak, I Like Nerg to...men jag är partisk som fan!

Johnnysen, jag tror du lider av samma som jag: EN JÄVLA IVRIGHET!

December 10, 2006  
Blogger Nyaga said...

Hmmm, Otålighetsminister men Osfresiofobi OCH Kinesofobi..som dessutom är sjukt ivrig.
Låter inte som en kul kombo......

Och vad roligt att Per gillade Nerg!!!

December 10, 2006  

Post a Comment

<< Home