Sunday, November 05, 2006

En söndag

Idag är det söndag på alla möjliga sätt.
Jag mår sådär som man inte vill må liksom.
Det är knappt så at jag orkar skriva det här inlägget.
Jag vill äta chips men orkar inte. Jag vill dricka julmust men orkar inte.
Jag vill sova men orkar inte.
Ja, ni kanske fattar vad det hela handlar om.
Men igår var det minsann annorlunda.
Jag var på kalas. Det var sjukt kul och det blev sent. Kom hem vid halv 7 imorse.
Och jag som var så trött och mest ville hem och sova.
Ja, så tokigt det kan bli.

Bilden föreställer mig och Vera som knytnävsrockar i soffan.
Jag skulle inte klara av att göra det idag.

Nu ska jag tillbaka ner i sängen. Kanske ska kolla på Ice age 2.
Känns som en lagom utmaning för idag.

8 Comments:

Blogger Jul i Laloland said...

WOHOOO!
Det var faktiskt sjukt roligt när ni rockade....hahahaha...helt galna.
Jag kunde int elåta bli att lägga upp "flubber-bilden" på mig och Vera...fyfan va obehagliga vi ser ut där. HAHAHAHA

November 05, 2006  
Blogger Nyaga said...

Ja, den är helt sjuk

November 05, 2006  
Blogger Cliff Hanger said...

Jag hoppas att knytnävsrocken inte är besläktad med Tomas Ledins knivhuggarrock.

November 07, 2006  
Blogger Jul i Laloland said...

ps
Johnny sjöng Tomas Ledin-sånger HEEELA kvällen. På bilden rockar han loss till : Sommaren är kort...jag var där. jag vet.

November 07, 2006  
Blogger Nyaga said...

Behöver jag ens säga att det är lögn det som Amorsken säger.

Hon som förresten tycker att Patrik Isaksson skriver bra texter.

Ja...hmm....

November 07, 2006  
Blogger Nyaga said...

Idha:
tack tack. Nu kan jag sluta undra.

November 09, 2006  
Anonymous Anonymous said...

http://www.liter.kz/files/Borat-flag.jpg

November 10, 2006  
Blogger secretandso said...

jag har jobbat som solflicka! men på ett äldreboeende.

November 11, 2006  

Post a Comment

<< Home