Thursday, November 30, 2006

En torsdag är en torsdag är en torsdag

Jag är fortfarande lite sjuk.
det är segt och irriterande och jag kommer snart att få släppet här hemma.
Idag har jag tvättat, det var inte roligt, men riktigt nödvändigt.

Snart ska jag ut på stadens gator och köpa ett axelband och en sladd till min nya fina gitarr.
Den ska förövrigt få åka med till göteborg i helgen.
Det ska spelas teater där nere förstår ni.
Och dricka en öl, ska jag görta imorgon. Jag har inte druckit öl på 3 veckor nu.

Kanske därför jag har så ont i huvudet.......

Det är torsdag idag och eftersom jag är en vän av traditioner så har jag ätit ärtsoppa och kanske ska äta pannkakor till middag.
JA, jag vet att de egentligen ska ätas tillsammans, men jag orkade bara inte steka pannkakor nu.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Känner igen det hela, men jag vet också vad som hjälper och det är en stor whisky. Har man inte det går även all annan möjlig brun sprit bra. Vad man gör är följande: Häll upp, för koppen (jo, det ska vara kopp) mot munnen, gapa (om du inte gjort det tidigare), luta koppen inåt och låt drycken fara ner i strupen. Då dör alla bacilljävlar. Sen dör alla bacilljävlar i magen, tarmarna och sen far allting ut rätt väg. Då får du skallvärk och måste sova och sen är du frisk. Jo.

December 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Det går bra även med vit sprit. Håller på dig! Du är ursnygg och den charmigaste jag vet. ;-)

December 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

tror att det är bäst att sova bort sin förkylning. det gör jag och det verkar alltid fungera.

December 01, 2006  

Post a Comment

<< Home