Monday, November 13, 2006

Hösten

Tog en promenad i sjöstaden och bara såg hur höstigt det var överallt.
Jag älskar hösten. Alla färger och att det är lite ruggigt och trist emellanåt.
Och att det är helt ok att sitta inne och glo en hel dag. Det är inte en massa som ska ut och ligga och svettas i en park nånstans, eller ja, det är väl mer ovanligt kan man säga.

Och det bästa är att när det regnar och man är i stan, så kan man nästan, nästan tro att man är med i Bladerunner.

Jag tog några kort med min mobilkamera, den får in en så skönt blått ljus ibland.










Gillar den här bilden....kan ni se Kundvagnen som ligger under vattnet i framkant på bilden?

4 Comments:

Blogger Jul i Laloland said...

Jag har ju sagt att du inte ska ta kundvagnen hem efter krogen...om du nu gör det MÅSTE du ha flytväst...

November 13, 2006  
Blogger secretandso said...

hösten rules!

November 13, 2006  
Blogger Fröken Röd said...

Hej apan! Vad håller du på med egentligen? Jag tycker att du är larvig som är hemma och diskar och är sååå trööött! Var faktiskt hemma i fredags oxå..är det åldern? Är det det? Faaaan oxå!

November 13, 2006  
Blogger Nyaga said...

fröken röd:
Ja, jag känner mig larvig, faktsikt. Men jag är trött. KAnske åldern, kanske för mycket jobb för länge, kanske allt mörker, kanske annat.
Men vi får väl ta tag i det här helt enkelt.

November 14, 2006  

Post a Comment

<< Home