Sunday, December 10, 2006

3 sushiställen

Det finns 3 ställen i Seacity som serverar Sushi.
Jag har glömt vad de heter, men jag har provat dem alla.

Den senaste var godast. Helt klart godas, och billigast, trots att man fick mest.
Det låter ju för bra för att vara sant.
Men det är så.

Jag är så där irriterande täppt i näsan idag.
Skulle ha repat med henke, men det blev inget av med det.

Måste ge alla ett musiktips:'
"Germania" med Laibach.
Laibach släppte en skiva som hette Volk lite tidigare iår. Den består bara av deras tolkningar på olika länders nationalsånger.
Fy fan så trist, tänkte jag när jag hörde talas om den.
Men så lyssnade jag på skivan.
Och det var allt annat är trist.

Nu vet ni det.

6 Comments:

Blogger secretandso said...

grattis till sushin! verkade ju vara ett bra val!

själv drog jag drog en mAx med fia o marie. inget slår skråååve med sourcream and pepper.
kommer att se ut som elefantkvinnan beda efter de här helgerna. herreminje.

December 10, 2006  
Blogger Cliff Hanger said...

Jag har ätit sushi en gång i mitt liv. Det var i seacity. Det smakade skit. Nej, tacka vet jag senap och tomat. ;-)

Funkar fredag för dig annars?

December 10, 2006  
Blogger Jul i Laloland said...

Jag måste gå i Clifffhangers fotspår och hävda att jag gillar tomat och senap bättre, men gärna i konstallation med KESO. Sussi(som JAG kallar det)har aldrig enligt min meninng smakat bra, men du ska ju bjuda mig...och om du lyckas få mig att tycka om det lovar jag att bjuda dig på hur mycket kofföl du vill!

December 11, 2006  
Blogger Nyaga said...

Cliff och Amorsken:
Ni är ju helt lost!
Senap och tomat är ju djävulen!!!

Ni borde faktiskt prova Sushi en gång till.
Det är sjukt gott!!!

December 11, 2006  
Blogger Jul i Laloland said...

Nyaga: Vad av ovanstående är det du INTE klarar av att läsa? Det faktum att DU ska bjuda mig på Sussi igen..eller det faktum att du ska bjuda mig på Sussi??? jag förstår inte din kommentar...jag SKA ju alldeles tydligt äta det igen då du BETT om att få bjuda mig på det...eller har du tappat bort den förfrågan bland allt skägg?
Jag bara undrar...*kanske dags att skaffa glojärn?*

December 11, 2006  
Blogger Nyaga said...

Amorsken:
Passa dig nu! Annars kanske du får ett gult kort!
Och NEJ, jag använder INGA gröna kort.

December 11, 2006  

Post a Comment

<< Home