Monday, October 30, 2006

Maandag


Maandag.
Jag googlade på måndag och hittade den här bilden.
Ganska fin tycker jag.

Känner mig ganska så introvert efter urladdningen i Lördagskväll.
Det är så svårt att förklara en sådan känsla och upplevelse som det var att vara där.
Och jag ska inte tjata om det.
Men shit alltså. Det var ett väckelsemöte, det kändes väldigt mycket så när Richard 23 springer in på scenen iförd nånform av Kåpa under öppningsspåret.

Idag vill jag helst bara vara hemma och toffla omkring.
Och snart ska jag göra det.

Fan vilket trist inlägg.
Men jag ska bättra mig. En annandag.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men åååååååhhhhhhhhhh, du skriver så tråååååkiga inlägg jämt!

October 30, 2006  
Blogger Nyaga said...

MÄH!!!

October 30, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Men jag vet vad du kan skriva om. Jag försökte nämligen vara som dig och pratade om att alla hästar inte var i hagen och att hon inte var den skarpaste kniven i lådan. Men jag var inget bra. Du kan så många, så snälla skriv en lista åt mig.

October 31, 2006  
Blogger Nyaga said...

Okej,
det kanske kommer en lista.
Men det är taskigt att vara helt anonym när man skriver inlägg.

October 31, 2006  

Post a Comment

<< Home