Monday, June 18, 2007

Stressen

Imorgon ska jag åka till Luxemburg!

Roligt roligt men lite stressande oxå.
JAg ska dit och hålla en föreläsning på engelska....uscha buscha....jag vet liksom inte hur mycket man ska förbereda sig, jag ska köpa ett litet ficklexikon svenska- engelska imorgon tänkte jag mig.
Jag känner inte att själva talandet kommer bli problem, det är alla frågorna och minglet efteråt som jag är nervig inför.
Min engelska är inte den bästa, särskilt inte att förklara teorier angående mobbning på.

Jaja, det ska bli spännande. OM inte annat så ska jag handla sprit på taxfreen när jag åker hem.
Bor öven så fiffigt att jag kan gå till flygplatsen...det lär ju låta en hel del, men vafan.

Sist jag var i Luxemburg var på en av bilsemestrarna genom europa, jag kanske var 12 eller nåt. JAg minns att vi stannade på en bensinmack i luxemburg och att allt var väldigt rent och snyggt.
Vi får se om jag mindes rätt.

I helgen var jag annars mest trött och/eller full.
Men det var roligt, vi repade i fredags och jag spelade gitarr vilket var löjligt kul.
Sen blev det öl, sen blev det nedvikning. I lördags var det sen 30 års kalas. det var trevligt.

Sen söndagen så käkade jag och Jonna brunch på Jimmys och sen gcik vi till sickla, där köpte hag en jättefin kyskåpsmagnet som det står: Militant Köttätare på.
Det är den finaste kylskåpsmagnet jag någonsin sett!!!

Jag är nervös inför resan imorgon, jag är alldels på helspänn om huruvida jag ska byta lägenhet.....ja ni hör.
I-landsproblemen står på rad.

2 Comments:

Blogger Jul i Laloland said...

Du är så tramsig Mr Köttskegg!

June 19, 2007  
Blogger Cliff Hanger said...

Fin kylskåpsmagnet. Själv har jag en kylskåpsmagnet som det står "Brudmagnet" på (som jag fått i present).

June 21, 2007  

Post a Comment

<< Home