Tuesday, March 06, 2007

den inställda veckan.

Var igår i skogås och skulle jobba på kvällen. Men det kom inte så många personer, så vi ställde in.
Skulle vart i Växjö ikväll. Men det var inte så många som anmält sig, så vi ställde in det.
Jag skulle haft möten hela torsdagsförmiddagen. Men det är inställt.

Imorgon ska jag hålla låda på den fashionabla Liiiiiiiidingö.

Hoppas inte det blir inställt. Innan det ska jag dessutom hem till min kära Mor och äta mat.

Imorse fick jag en panikattack när jag slog igång datorn och ALLA ljudfunktioner var BORTA.
Ja, B O R T A!!!
Helt sjukt. Men jag han inte ta tag i det då, måste hem och göra det. Om den ska börja gå åt skogen redan blir jag ledsen.
Men man kanske ska ta det lungt med att fylla datorn till bristningsgränsen....Mmmm, ja, jag kanske få ta mig i kragen där.

Det finns en ny rolig blogg man kan kolla in lite då och då. Förröker lämna min bitterhet där, och så.....

http://folkaridioter.blogg.se

Nu ska jag snart iväg på möte. Om det nu inte blir inställt!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men Johnny , dina nya blogg är ju riktigt rolig, du gnäller inte utan skriver små historier det är bra....
//MM

March 07, 2007  
Blogger Jul i Laloland said...

ÅH!!!!!!!!
Det var ju precis vad jag sa åt honom på MSN!!!!
Jag tycker inte heller det är så klagande, mer berättande om skumma personer.
Sen är det fascinerande att du upprörs över vissa saker...jag tycker det speglar vårt samhälle på något sätt. Det jag tänker mest på är det när någon kollar på sitt bankkvitto innan de går därifrån, det ä rväl inte så jävla farligt. Man ska inte stressa, det är inte bra för hjärtat.

March 08, 2007  

Post a Comment

<< Home