Friday, January 26, 2007

Som om inget hade hänt

Denna vecka har varit evighetslång och den har varit som ett vakum.
Jag är helt off nästan hela tiden.
Men ikväll så bir det spela musik och dricka öl, det blir nog fint det.
Sen har jag en massa bra filmer som ska kollas på under helgen, så har jag även ett nytt musikprogram som jag tror och hoppas ska funka bra.

Idag ska jag bjuda kollega på lunch på det där goda Cypriotiska stället. Vi har ännu inte kommit oss för att fråga om det är grekcyprioter eller turkcyprioter.

Vi anar dock att det handlar om grekcyprioter, då maten är åt det grekiska hållet.
Annars så gillar jag italienskmat väldigt mycket har jag kommit på. Lufttorkat kött och rövin, det är väl det enda de äter där va?

Fredagar är oxå lika med mötesdagar. Det är möten till höger och vänster och man minns knappt hälften av det som sades.
Jag hoppas nästa vecka bli bättre, det hoppas jag.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!

Jag skulle uppskatta om du kan ta bort min skinkbild ur din blogg, eller åtminstone inte direktlänka till den. Du stjäl min bandbredd :(

February 12, 2007  
Blogger Nyaga said...

Sorri sorri.

JAg gört.

March 06, 2007  

Post a Comment

<< Home