Monday, January 15, 2007

Holy Macarony

Måndag igen.

Helgen har mest gått åt till att:
kolla på film
titta på skidskytte(fan det är nåt konstigt med den där Wolfgang Pilcher. Jag anar bokstavskombination)
laga kött i ugn
stirra i taket
pengaångest
spelat musik
lyssnat på musik.

Jag har sett en av de läskigaste filmer jag sett på länge. Den hette Dark Remains, och söte jebus så läskig den var!!!
perfekt blandning av freaks, spöken, demoner, döda barn och ensamt hus mitt ute i skogen.
Fler filmer sm sågs i helgen var: The blob, Texas chainsaw massacre the beginning samt slutet på miniserien The lost room.

De var bra på olika sätt.
Min mamma åkte till Thailand i lördags och jag är lite sur och bitter för att jag inte fick semster från mitt jobb för att åka. Men så kan det vara. Nu blir det en JÄVLA lååång semster i sommar istället.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

The Blob! Kvalitetsfilm!

//JJ

January 30, 2007  

Post a Comment

<< Home