Wednesday, September 27, 2006

Jag idag

varit full i sölvesborg? Nej
varit hög i pajala? nej
sagt något korkat i göteborg? Ja
sagt till din mamma att du hatar henne? Nej, inte vad jag kan minnas. Har jag det mamma?
bett till gud? Kanske nån gång i min ungdom
dansat i köket helt ensam? Jo
lurat någon på pengar? Ja, det har jag nog. Fast inte så mycket. Kanske en tjuga eller så
stulit från ett barn? Nej...eller godis från min bror när han var ett barn
slagit en vän? Inte hårt och inte på allvar.
tyckt att du själv varit jobbig? yes, ganska ofta kommer jag till den insikten.
spelat in ett avsnitt av antikrundan? Ha ha, nä, men jag har haft en av experterna som lärare i Kulturhistoria.
tyckt att martin timell är en riktigt käck prick trots allt? Nej.
vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person? Jo, det har hänt.
varit i en bingohall? Ja, köpte present kort till Joffan och Kärran. Tror docj inte att de har utnyttjat det.
hävdat att man ska ”vara sig själv”? Allt för ofta
köpt en skiva med death metal? Ja, men inte medvetet
ljugit om din nationalitet? Ja
haft färgade linser så att ena ögat är i en färg och det andra ögat i en annan? Icke
gråtit i slutet av titanic? ja, faktiskt. och inte bara i slutet....
bakat in droger i ett bakverk? Nä.
hånglat till oasis? Ja. Det har väl alla?
önskat att du vore någon annan än den du är? Nä, kanske nån gång men inte så ofta.
nypt en tjej i baken på krogen? Ja, men bara nån jag känt.
varit på en hårdrocksbar? Ja.
köpt en skiva med scooter? Nope
fått höra att du liknar en kändis? Ja, en ung Börje Ahlsted.
fått höra att du liknar nån ful? Ja. På kvarnen av en fullis.
sovit i en hästens-säng? Ja
städat och tyckt att det var kul? JA, ibland så händer det.
förolämpat någon så grovt att de börjat gråta? Nej. inte vad jag vet.
blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen? Ja. det är irriterande
lagat potatismos på en date? näe
bakat egna semlor? Nej
luktat svett och tyckt att det är charmigt? Nej
blivit så äcklad av en annan person att du kräkts? Ha ha nej.
rakat av allt håret på huvudet? Ja, flera gånger.
rakat bort ögonbrynen? Nej, de får vara kvar.
ätit middag med en lärare? Ja, men inte en av mina lärare, utan kompisar som är lärare.
hjälpt en gammal dam att gå över gatan? Ja det har jag nog.
muckat gräl med en skinnskalle? Nej.
skrivit ett quiz? ja
konverterat till islam? Nej. inte vad jag vet.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nej JOhnny det har du inte och jag hoppas att du inte tänker det heller...
//Mamma Maria

September 28, 2006  

Post a Comment

<< Home