Tuesday, September 26, 2006

Have no fear now promised child


Lyssnar nu väldigt mycket på skivan I´m Indian av Timo Räisänen(tror jag att han heter)
Den är mycket bra.
Det är inte en riktigt klar 5:a, men vissa låter är så man vill:

a)
Gå ner på knä och med bar överkropp och armarna i vädret och se ut som en herion-chick popstar. Vilket jag inte kan nu. Efter några veckor av självsvält möjligtvis.

b)
Dricka en helvetes massa öl och dansa vilt. Vilket jag inte kan nu. Eftersom jag är på jobbet nästan hela tiden numera. Men på lördagkväll kanske?

c)
Spela med bandet igen. Vilket jag inte kan nu. Är ju uppbokad på fredag. Men kanske nästa fredag.


På fredag så är det återigen dags för en liten show med Helena. Får se hur det går. På onsdag ska vi repa lite. JAg drömde att helena hade skrivit en massa ny text. Men hon har halvt om halvt lovat ett nytt skämt. Någonting politiskt sa hon. Bra, sa jag.
Kanske ska vi spela den fina lilla trallpunken om Kristina Axén Olin , ja vi får se va det blir.

Idag har jag bara tråkuppgifter på officet. Skriva av en massa adresser. Inte kul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home