Friday, September 22, 2006

well whatever

Min mormor sa såhär till mig i telefonen häromdagen:
"Du är så dålig på att höra av dig! Din bror med. Men ni kanske inte gillar att prata med äldre människor! Är det så?"

Jag tyckte det var roligt. Hon var så allvarlig liksom. Jag har inget emot äldre människor, jag är bara lite dålig på att höra av mig ibland.

Nu vankar jag mest omkring hemma och spanar efter postkillen. Jag vill så gärna att mitt internet ska komma nu.
Igår så verkar det som Bravida W-lan upptäckte att någon smygsurfade på dem, för de la in en säkerhetsnyckel.
Taskigt tycker jag.

I helgen ska jag till Umeå. Jag har med mig datorn och tänkte tanka hem filmer på mitt hotellrum och fördriva tiden på det sättet.
Saker jag vill se:
1. V för vendetta
2. Snakes on a plane
3. Battlestar galactica.
4. Alla avsnitt av Alias

Nu ska jag packa min väska, man får ha med sig 20 kilo. Sen får man betala övervikt. Det har jag ingen lust med.

Vill slutligen be om ursäkt för mitt påhopp på FI i ett tidigare inlägg. Jag var arg och besviken på valresultatet och riktade min ilska åt fel håll. Jag har tagit bort avsnittet och hoppas att min ursäkt godtages.

Men jag är fortfarande djupt oroad över hur detta kommer att gå.

Nu ska jag packa lite.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahah, skön mormor... ;-)

September 24, 2006  

Post a Comment

<< Home