Saturday, September 09, 2006

En helt vanlig lördag i en helt vanlig förort


Vaknade först tidigt och trodde jag skulle avlida.
Sen somnade jag igen, vaknade lite senare, men nu mådde jag bättre.
Satte mig med min bärbara i sängen och surfade lite via mobilen(aj aj, det kommer bli dyrt).
Sen blev jag helt otroligt hungrig och kom på att jag hade tre skivor och en film som var bibliotekets(där jag för övrigt är nu) så jag promenerade iväg mot bibblan, tog en gratis DN på MAX, tänkte äta där, men det var för mycket folk, så jag gick till en pizzeria som ligger vid bibblan.
Käkade kycklingkebab(fan va det är roligt med folk som yttalat det keeeebab. Men långt e), den var sådär. Men pizzorna såg jökligt smarriga ut.
LÄmnade filmerna och skivorna.
Funderar på att låna en till, gå hem och bara slappa för att ikväll åka hem till Maddepadde på middag.
Johanna Fyller år idag!!! GRATTIS GRATTIS!!
Men hon är inte i staden utan är någonstans på bröllop. Inte sitt eget dock.

Häromdagen chokade P mig med att faktiskt skicka ett sms UTAN att jag skickat ett först.
Det är nog fan första gången på 3 år som det har hänt. Jag blev faktiskt alldeles paff!!

Det var så mycket folk ute och gick och många satt på cafeerna och på restaurangerna. Det är trevligt. Den här förorten lever faktiskt.
JAg gillar det här stället. Men tänker ändå, bara lite på skoj, lägga ut den på Björns bostadsbytare, bara för att se vad som finns där ute.

Nu ska jag botanisera bland filmerna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home