Wednesday, September 20, 2006

I-landsproblem Topp 10


De jobbigaste och mest psykiskt tärande sakerna hemma hos mig.
(Förutom att vi ska ha folkpartiet fascisterna i regering i 4 år)

1. Att ha lagt sig i sängen för att kolla på TV och fjärrisen ligger på köksbordet.
2. Att ha chips-smulor i sängen.
3. Att soppåsen är full när man ska slänga saker.
4. Att jag drar ur sladden till stereon när jag ska sova, men alltid glömmer att sätta i den igen.
5. Att inte ha några diskade smörknivar.
6. Att jag måste sitta på balkongen för att fusksurfa på andras trådlösanätverk. Det är ju kallt ju!
7. Att ha glömt släcka i hallen när man ska sova.
8. Att affischen på dörren inte riktigt vill sitta fast i nederkant.
9. Att jag inte får plats med alla mina skivor.
10.Att jag inte kan placera ut mina surround-högtalare som jag vill.

Så är det hos mig.
Vilket är ditt största I-landsproblem.
Och Per, du har svar på tal på kommentaren på förra inlägget....Grrrrrrr

1 Comments:

Blogger Jul i Laloland said...

Mitt största kan vara när allt man sätter på sig gör att man känner sig ful just den dagen så inte nått utom just det som ligger i tvättkorgen är det man vill ha på sig, det är så jävla mycket I-Land!!!

September 20, 2006  

Post a Comment

<< Home