Sunday, September 10, 2006

VILKA LÅTAR!!!!


Igår var det en hejdundrande middagsbjudning hemma hos Madde.
Klockan rann iväg och helt plötsligt så var klockan halv fyra och det var minsann dags att åka hem.
Men jebus så roligt det var.
Det skrattades, pratades och sjöngs(!) väldigt väldigt mycket.

Vi kom på en ny rolig sång, som jag inte tänker avslöja här, utan den kommer nog snart på scen nära dig.
Helena ägnade mycket tid under den senare delen av festen att dansa med rumpan.
Helt sjukt och fasansfullt roligt.
Det togs mängder med kort, mina batterier i kameran tog slut så jag var tvungen att gå över till mobilen.
En rolig sak som man kan göra när man fotar med mobilen är att välja panoramaläge, så liksom fogar man ihop tre bilder och får ett...ja, man kanske skulle kunna kalla det för ett panorama(kanske därför som det heter så)

Titeln på dagens inlägg är ifrån en mycket rolig historia som jag fik berättad för mig igår. Den handlar om Tomas Ledin.
Så här var det:
Tomas står och repar med bandet inför Turné.
INte helt överraskande så spelas det endast Ledin låtar.
Det repar och repar, Tomas står längst fram med ryggen åt alla.
När de repat klart så vänder sig Tomas om, knyter näven åt alla i bandet och väser fram:
"Vilka låtar! VILKA LÅÅÅTAAAAAR!"

Ha ha, det tyckte jag var sjukt kul.
På söndag är det val. Vi ska ha valvaka. Tror det bestämdes att den skulle hållas här.
Då måste jag städa lite först.

1 Comments:

Blogger Fröken Röd said...

Hej vad fan! Den där historien har jag också fått höra. Det sjuka är att den även berättades lite annorlunda av någon annan på Marits bröllop i lördags!!? Och vad fasen! Vi har ju valvaka på Tribban! Ska ni inte vara hos oss i stället? Jonna har minsan sagt att det lät ju toppen. Spelar hon dubbelspel nu igen?

September 12, 2006  

Post a Comment

<< Home