Monday, September 11, 2006

Jag saknar Homer


Fan alltså!
Att man ska vara så här. Beroende av en tecknad gul figur.
Sedan jag flyttade har jag inte bemödat mig om att koppla in fler kanaler än 1, 2 och 4(och öppna kanalen, men den är så dålig att jag inte räknar den som en kanal).
Tänkte att det här kommer gå bra. Jag behöver inte ha en massa skräp kanaler. Jag kan klara mig med statstelevisionen.
Men så kommer det över mig ibland.
Igår var det nära att jag slängde mig på telefonen och ringde UPC!
Jag ville så gärna se på simpsons.
Men sen så hände nåt och sen var det ännu en händelselös trist BECK film på fyran.......för vilken gång i ordningen har jag glömt.
Man undrar om programchefen är dement.

Jag var så desperat att jag gick ner till MAX med min bärbara dator under armen, loggade in på deras (GRATIS!)trådlösa nätverk och skulle ladda hem några avsnitt av simpsons.
Men så hände något(igen).
Allt gick fruktansvärt långsamt, jag fick ingen rätsida på DC++.
Så det blev inget med det.
Besviken traskade jag till bibblan och lånade två filmer.
De har 179 filmer på min bibbla som man får låna...G R A T I S.
Bibblan is the shit!

Är ganska så orolig inför valet oxå. Det finns alldeles för många snurrpellar som kommer rösta åt höger bara för att.........Ja, det är just det. De kan inte svara på varför.
Men men., vi får hoppas att folk tar sig samman och går och röstar.
För jag tror att om röstdeltagandet blir över 80% då har borgarna inte en chans.

Vill man lära sig mer om Homer J Simpson, så föreslår jag ett tryck på länken nedan
Wikipedia om Homer J Simpson.

4 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Testa vilken Simpsons-figur du är! Jag är Homer. Du hittar testet och en del annat här:

http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/2006/04/jag-r-homer_22.html

September 11, 2006  
Blogger Nyaga said...

Jag har redan gjort det:-)

September 11, 2006  
Blogger Cliff Hanger said...

Vem är du då? Jag gissar på att du är Marge eftersom du inte säger vem du är. ;-)

September 12, 2006  
Anonymous Anonymous said...

simpson är anledningen till att jag lägger ut mer pengar än jag har råd med på tv-kanaler.
men jag skyller på att mina barn måste ha andra kanaler än 1,2 o 4. (jag vet, helt ologiskt. men barn är till för att skyllas på.)

September 14, 2006  

Post a Comment

<< Home