Friday, September 08, 2006

Bla bla bla bla bla bla

Så känner jag mig ibland.
Jonna sa till mig: "du är jättebra och så, men FAAAAN va du snackar ibland."

Ja.
Jag erkänner.
Den senaste tiden har jag pratat ooooootroligt mycket.
Varför vet jag inte, kanske är jag i nån form av speedad tillvaro.
Eller så pratar jag så mycket för att jag inte orkar höra vad andra har att säga.

Jag vet inte än, men jag ska ta reda på det.

Andra saker som är jobbiga:

*Att borgarna leder inför valet
*Att mitt hem är tokigt stökigt
*Att det verkar vara nåt tjall på min nya dator
*Att jag sover för lite
*Att tvärbanan ALLTID är 2 minuter sen
*Att Henrik inte kunde repa idag
*Att jag inte fyllt i timrapporten

Saker som inte är jobbiga:

*Att vi ska gå och dricka öl efter jobbet
*Att jag ska på rolig middag imorgon
*Att jag slipper ha byggarna utanför fönstret i helgen
*Att jag inte är pank


Så på allmän begäran(eller kanske inte riktigt)
For Nina:















Min lägenhet är som sagt i upplösningstillstånd nu.
Men det är en kreativ miljö. Eller nåt.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fint! Det var stort men jag kan kontra med stort jag med! :) Du ska få se ngn gång när jag fotat så det syns.

September 08, 2006  

Post a Comment

<< Home