Thursday, June 08, 2006

om att chatta och att stressa och lyckan i att bildgoogla

Idag har jag beställt massa mat ut till kollo. JÄVLIGt stressande, jag menar shit, inte fan vet jag vad det är som behövs för att laga mat till så mycket kids!
FAn, folk kommer skratta åt mig när beställningen kommer fram....jag får väl låsa in mig i snickarboden då...eller springa till Älmsta.
Men jag tror inte det kommer att gå så illa.
Jag har ju även jobbat på mitt andra jobb idag och letat skolor till et projekt och så har jag surfat som fan. Jag har legat av mig på alla communitys nu, kännde att jag behövde få koll igen.
Så nu har jag vart runt på alla som jag är medlem i. det är fan ty 15 stycken snart.
Det är sjukt att det finns så många, och att det är sånt jävla drag på allihoppa...eller iofs, det fanns några som var rätt döda, framförallt de som har nånform av politisk inrikting i ryggen. Både vänster och höger.
Det är som att det är inte intressant när man ska hänga på communitys.

Men sen så måste man ju chatta oxå.
Grymt kul när man får tag i folk, ibland är det ju grymt svårt att få folk att snacka med en om man inte känner nån.
Nu snackar jag till exempel med en vampyrintresserad tjej i umeå.
Hon förklarar va det är för filmer och tidningar som man ska se om man ska hänga med i vampyrgrejjen.
Så jag lyssnar på henne, men det är mycket mangasnack oxå. Har aldrig riktigt fattat det där med Manga. Tycker det känns rätt trist.

Men jag bildgooglade lite på Vampyrer och hittade en film som man måste se...eller nåt













Bildgoogla är fan skitkul, när man bilgooglar mig så kommer det bla upp en massa bilder på farbröder som spelar boule.

Det är roligt med internet. Just nu är jag dock internetlös hemma, känns ganska så trist.
Men efter sommaren då jävlar!!!!

Nu ska jag på möte, sen hem och äta.

Det kan vara så att jag inte är tillbaka här förrän i mitten av juli. I så fall ha en trevlig sommar.

2 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Nog för att du ska vara isolerad på kollo, men du får väl köra röksignaler eller nåt till din farsa eller nån så får han blogga åt dig. :-)

June 08, 2006  
Blogger Nyaga said...

Ja, vi får se hur det blir med det. Eller så gör jag som du. Säger att jag inte ska blogga mer, men gör det iaf.

June 09, 2006  

Post a Comment

<< Home