Tuesday, May 23, 2006

Det regnar

Det är skönt att det regnar. Blir skön luft då. det enda som vore bra är om jag inte hade en byggnads ställning utanför fönstret där det springer om kring byggare hela dagen.
Det är liksom nån som förlorar charmen med att titta ut genom fönstret när det står 5 karlar utanför och lägger om taket. det känns sådär.
Pratade lite med en granne idag, han beklagade sig över all reklam han får, och det är fan sant när jag tänker på det. Sen vi fick postfack så har jag tagit bort "ej reklam" skylten och HELVETE vad det kommer skit.
I min nya lya ska jag minsann ha en INGEN REKLAM skylt.
Nu har det slutat regnat, jag sitter på bibblan vid Hornstull och ska låna lite Roald Dahl böcker tänkte jag.
Hittade en tavla som heter efter regnet, den var fin, och det är ju efter regnet nu. Så här är den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home