Wednesday, May 24, 2006

Packa---->Flytta(och lite om Alien-collection vånda)
















nu är det en vecka och en dag kvar tills det att jag ska flytta. Jag både längtar och bävar. Längtan efter att få komma härifrån och till min egna lägenhet, Bävan inför att packningen tar sån tid och jag är så trött.
Jag har tappat allt mitt tålamod har jag märkt, och jag klarar inte av att folk säger emot mig just nu. Jag har fräst till här mot folk som inte alls förtjänade det. Men jag orkar inte disskutera saker nu. Antingen så gör jag det på mitt eget sätt, eller så gör jag det inte alls. That´s the deal, right now.
Jag har beställt flyttfirma nu.....det kommer rocka loss på ungefär 3000, men det är det fanimig värt. Jag slipper bära och lyfta och mina vänner och familj slipper bära och lyfta.

JAg har även beställt Alien-collection. Alla 4 filmerna i directors cut, med en minst 3timmar lång dokumentär om varje film!!!!! JAg menar shit och pomme vilken fest för en sci-fi nörd som jag!
Den har nu kommit in på videoaffären bara tre minuter härifrån. men den kostar fan 800spänn. Men å andra sidan är det mina favvofilmer, så jag ska nog fan köpa den idag! Eller vad tycker ni?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag ska inte kommenterar något mitt hjärta...:)
Puss&kram mamma maria

May 24, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Go for it!!!

May 25, 2006  

Post a Comment

<< Home