Wednesday, May 31, 2006

Last day of disco at Krukis(plus en passus om alien-boxen)


Idag är då min sista dag som söderbo för den här gången. Imorgon kl 08:00 kommer flyttgubbarna och bär iväg med alla mina kartonger och shit.
Det ska bli spännande, jag har ju liksom knappt sett lägenheten än!

Sist jag var där såg det ut som en byggarbetsplats, det enda som såg schysst ut var det röda kaklet(som JAG valt!)
Resten var ganska kaosigt.
Men det hoppas vi att det inte blir imorgon.

Tack men nej tack för strul och sånt. Jag vill att allt bara ska flyta på. Att nyckelutlämningen går smidigt, att det går ganska fort att städa att flyttarna inte sabbar mina grejjer.....eller snor dom! Shit alltså, tänk om flyttarna bara skulle dra med grejjerna. Då skulle man känna sig lite...ehhrmm...dum kanske?
Men det kommer ju som sagt inte att hände.
Det kommer gå snabbt och smärtfritt och sen gäller det bara att packa upp allt skit som jag packat ner.
Det är ju helt sjukt vad man samlar på sig saker som...ja, som man inte behöver. Sist jag flyttade var det ju ännu mer kaos än nu, så jag hittade alltså en tjock bunt med gamla betalda räknningar i en av lådorna i källaren.
Jag menar, vad är det? Det är ju stört att packa ner sånt och ta med!
Jag har säkert gjort det denna gång med. Men nu ska jag vara lite hårdare mot mig själv när jag packar upp! Slänga sånt som inte är nödvändigt.
Igår var jag nere i källaren och rensade som sagt, och då slängde jag allt som inte hade en direkt minnesvärde för mig. Det som bara påminnde om andra eller sånt som bara "ska ha" blev slängt. Så nu har jag ju nästan inga grejjer kvar att ha i källaren. Vilket är bra.
Nu ska jag jobba lite till, sen på möte, sen hem och packa ner det sista.

Alien:
De på videobutiken hade beställt fel box. Så de hade bara beställt den med filmerna, jag ville ju ha hela skiten, men extra material och så. Men nu så har de beställt den och den kostar 699, så jag ska faktiskt gå och köpa den snart!!!
Fan va kul det ska bli. I min nya lya ska jag även dra upp surrround högtalarna! då blir det åka av!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home