Thursday, May 18, 2006

Idag är jag glad

Av någon märklig anledning så mår jag bra och är pigg idag. Trots att min idiot till granne för andra gången har ordnat nånform av vattenläcka i trappen, så att det var tvungen att vara byggare på plats på natten.
JAg har sjukt svårt för honom och LÄNGTAR till att få flytta från den här porten nu. Inte för att jag inte trivts, för det har jag, som fan.
Och jag är evigt tacksam mot Johanna som hyrde ut till mig(TACK TACK TACK), men nu är råget måttat, som vi säger.
Jag är trött på folk som ska bygga om badrummen på helgerna och som river mellanväggarna på kvällarna, samtidigt som det läggs om tak på dagarna.
They can all go to hell, om man frågar mig.

Jag kallade min granne respektlös härom morgonen. Det var härligt. Jag var jättetrött och jättesur. respektlös är ett sånt coolt ord. Jag är lite stolt över det.
Nu ska jag ut till tältet och titta på genomdrag, sen blir det bygge hela natten tror jag....eller ganska sent iaf.

Ha det så bra och håll tummarna för oss alla ute i tältet på Lördag kl 16. För då jävlar smäller det!

4 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Gick det bra?

May 21, 2006  
Blogger Nyaga said...

Det gick väldigt bra. Så jag hoppas att du kommer och kollar!

May 22, 2006  
Blogger Cliff Hanger said...

Visst vore det intressant. Men riktar sig inte pjäsen mest mot barn? Står du på scen?

Annars tänkte jag föreslå öl på torsdag eller fredag!

May 22, 2006  
Blogger Nyaga said...

Nej!
den riktar sig INTE mot barn, den är tom en 7års gräns. Jag står inte på scenen. JAg har skrivit skiten! Så min ande vilar över hela pjäsen. Kolla med Ida och/eller Mattis, de ska gå vet jag. Så kan du ju försöka komma den här gången..........
KAn inte öla, åker till umeå imorgonkväll och är där till söndag. sorry. Men boka nu! det är en bra pjäs!

May 24, 2006  

Post a Comment

<< Home