Friday, June 09, 2006

nu drar jag

Hej, nu ska jag snart dra från jobbet. Sen är det full spätta hela helgen sen ut i skärgården.
Tror jag har gjort allt som jag ska göra.
Måste väl säga nåt om bilden här. Vill man inte väldigt gärna se hans "side-splitting comedy". Det känns som det kan vara väldigt roligt eller väldigt otäckt kanske.
det ska bli spännande på kollo och jag hoppas att det blir fint väder och glada barn och trevliga kollegor.
Hoppas ni får en bra sommar oxå.

Tänkte lämna er med en bild från förra året. Det är jag, Joffan och Jonna Rocker som hade en fin kväll med sol, grill och vin och en jävla massa hattar som vi hade på oss i tid och otid. Men roligt var det.



KRAM

2 Comments:

Blogger Chester said...

fan, nu blir det ju en lucka i cyberspacet här..
jag tycker att du borde kräva bredband på kollot nästa år. eller, ännu bättre, skit i det och var leeedig istället. hehe

June 10, 2006  
Blogger Cliff Hanger said...

På det där fotot har du exakt samma galna blick som gubben på fotot ovanför! Är ni släkt? ;-)

June 13, 2006  

Post a Comment

<< Home