Wednesday, May 10, 2006

EN TRÖTT EN

Oj oj, igår smällde det till på Skansen.
4.600 barn! men det var sol och alla var glada.
Sista föreställningen spelades i måndagskväll, så nu kommer väl den stora tomheten infinna sig inom kort....eller.....Nä, tror inte det. Ska ju flytta om 3 veckor, sen så är det ju kollo....så tänkte jag ju försöka hänga i tältet inför pinocchio så mycket jag kan. Så det känns som att jag har att göra.

Imorse gick jag upp 06:00 och skulle vara med på Kanal Lokals morgonshow, men ICKE, för jag hade blivit flyttad till imorgon. Så jag steg upp helt i onödan.
(Men imorgon mellan 07:00 och 07:30 kan man se mig prata på teve!)

Tänkte att jag skulle somna om, men då var ju huvudet redan igång, så det var bara att kliva upp och ta tag i dagen. Men jag är seg idag alltså, som att man blivit körd i en mangel.
Men ska nog fan ta ledigt fredag och måndag....känns som att det skulle behövas.

Ska ladda in lite bilder i datorn, så att ni ska få se alla roliga saker jag vart med om. Men det kommer nig imorgon.
Ha det!

1 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Tjena Nyaga! Vore kul att ses. Men i vilket fall som helst kommer jag att följa din blogg med stort intresse. :-)

P.S./ Varför Nyaga?

May 10, 2006  

Post a Comment

<< Home