Wednesday, May 10, 2006

folk är idioter tills motsatsen är bevisad















Nu är jag trött på folk som inte kan göra saker i tid. Hela min jävla dag har nu gått åt till att vänta på att folk ska skicka saker till mig, eller att folk ska ringa eller att de inte läser mail på rätt sätt och missförstår alltihopp.
Folk som inte kan klicka på länkar, folk som inte kan ringa upp när man lämnar meddelanden på deras svarare...eller än värre nästan, det var en som hade ringt på min mobil 7(SJU) gånger UTAN att lämna meddelande.......vad är det för beteende? VA? ringer hon 7 ggr så vill hon väl prata...eller?

Ja, fan. NU är jag trött, hungrig och sur.
Så då ska jag gå hem. Lika bra det.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ett tips!
Ändra ditt meddelande på mobilen...det är alldeles för lååååååååångtttttttttt, man orkar inte lyssna på ifall, om, eller ,och..så det kan vara förklaringen till varför du hade 7 missade samtal..
//Mooor

May 11, 2006  

Post a Comment

<< Home