Friday, May 05, 2006

Här vilas inte!


Knappt har det varit premiär på den ena så är det snart dags för den andra!
Den 20:e maj är det premiär för "Pinocchio"!!
Jag har gjort dramatiseringen från den ganska så trista boken. Men nu är det inte alls trist!


Det är fullt ös, med vattenfall, tågräls, en jätte stor valfisk och rutschkanor på scenen!

Jag hängde i tältet igår och det var jävligt coolt och då är de inte ens i närheten av klara!
Regin står den eminenta Johanna Huss för och i rollen som Pinocchio ses den alltid utmärkte Filip "skägget" Alexandersson.



Spektaklet kan bäst ses i den fina tältet i Margaretaparken i enskede(T-bana Sandsborg).




Det är ganska så rörigt i tältet men ändå en fantastisk kreativitet som gjorde att jag dansade hem på små moln, trots att jag är så trött ocg lite förkyld att jag knappt orkade upp imorse.
För mer info och biljetter www.enskedespelet.com
Det ryktas om att det kommer vara billiga biljetter. Och som alltid tar biljetter till bra saker slut snabbt, så skynda, skynda, som Gunde skulle ha sagt....eller ja, sagt och sagt, skrikit är nog vad han hade gjort.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home