Saturday, August 26, 2006

Lörtag

Det är sådär varmt idag igen.
Var och soundcheckade inför kvällens spelning nu på morgonen, och jag svettades mycket.
Blir lite orolig när jag tänker på att det ska vara över 100 människor i det där lilla rummet, och strålkastare och så jag mitt i allt.
Jag som börjar svettas om det är varmare än 18 grader, jag som svettas ännu mer när jag tänker på att jag inte får svettas.
Jag ska alltså vara där i den där värmen. Jag kommer svettas jättemycket.
Så finns det ingen louge eller dusch. Men det blir härligt.
Sen så ska vi dricka upp våra 5 gratis öl var, vart vi hamnar efter det får vi se.
Jag skulle ju vilja åka in till stan och träffa HON som ínte svarat på sista smset.
Men man ska inte hetsa folk. Det får bli som det blir.

Nu ska jag gå hem, äta lite och vila lite, kanske hänga lite på en gräsmatta eller på balkongen med min läskiga bok.

Den har så läskig framsida att jag var tvungen att tejpa över den med en bit papper.
Hittade ingen bild på hur den svenska framsidan ser ut, men det är ett litet barn(Inte Julia, utan Kate, som är mycket läskigare än Julia) i en vit klänning och med en KNIV i handen.
Hua.
Jaja, så tuff är jag.

Känner på mig att det kommer gå bra ikväll.
Igår va ja ute och åt och drack öl med krister och några till.
Det var jäkligt trevligt.

Sitter nu på bibblan igen, men jag har köpt en dator, så snart blir det bloggmania, då ska ni oxå få se hur det svenska omslaget till boken ser ut. Både med och utan tejpad framsida.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home