Thursday, August 31, 2006

The Boat/The Night


Igår tog jag After Work öl med Ida, sen kom Anna+Pojkvän och även Mattis.
Vi satt på Strömmen, precis vid slussen, underskattat ställe faktiskt. Ganska så fin uteservering.
Sen gick jag och Mattis vidare och hamnade på en spelning med sommarens favvoband: David and the citizens!!
Det var kul det.
Sen promenerade jag ner och tog färjan hem och såg då hur snyggt biblioteket är på natten.

Idag ska jag tvätta. Men jag är trött och vill inte.
Men måste.
På Lördag blir det kalas måntro!
Sen ska jag sjunga på Allsång mot Alliansen i skarpnäck på fredag(Imorgon alltså) om nu bara den här förbannade förkylningen ville släppa efter lite.
Det måste ju låta bra, annars är det ingen idé.

Så en tanke bara: Hur JÄVLA svårt kan det vara att svar på sms? Ibland undrar man ju!

Dagens låt: "Hjärtat var rispat" Med Lisa Ekdal. Den enda bra låten hon gjort på år och dag om man frågar mig.

3 Comments:

Blogger Jul i Laloland said...

Näj näj..den heter "Hjärtat var RIPAT"
men den är sjukt bra...det kan jag hålla med om. SJälv lyssnar jag ju på Rammstein just nu, men skrattar faktiskt ingenting...!!!???!!!

August 31, 2006  
Blogger Cliff Hanger said...

Det ser ut som ni haft det kul. :-) Hade säkert varit roligt att vara med.

August 31, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Det är ju inte alls svårt att svara på sms!!! Kanske har det inte ens kommit fram, har du kollat eller tänkt på det?

September 01, 2006  

Post a Comment

<< Home