Tuesday, August 22, 2006

Starstruck



















Nä, jag är inte det. Men skulle vilja vara.
Jag har tagit mig en paus nu.
Dricker kaffe och längtar efter Choklad.
Tänk så gott det skulle vara med en god bit choklad till det här.

Sitter och pratar med Oskar och läste hans roliga inlägg om T9.

Som ni kanske märker så har jag fått pippi på att göra *hyperlänkar idag. Dels för att det är roligt, men oxå för att det är ett coolt ord.
"vad gör du?"
"Äsch, inget, bara lite hyperlänkar*."

Idag är den storslagna planen att åka hem, äta och sen bara ligga i sängen och kolla på film, har lånat Constantine av Jonna.
Den ska vara cool sägs det.

Nu kanske jag ska göra nåt.
Om 45 minuter går jag hem. Bara så ni vet.


*Uttalas Hajperlänkar

5 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Hajperlänkar i sajberspäjs. Fräsigt! ;-)

August 22, 2006  
Blogger Nyaga said...

JA!
Visst är det!

August 22, 2006  
Blogger Jul i Laloland said...

JAG HAR FIXAT BILDEN

August 22, 2006  
Blogger Nyaga said...

Till Amorsken: Skryto!

August 22, 2006  
Blogger Jul i Laloland said...

Meh...är det nått fel på att vara stolt över vad man åstadkommit eller?...Lägg av för fan, läs en bok eller nått...en du inte måste TEJPA ÖVER FRAMSIDAN PÅ FÖR ATT DU ÄR SÅ RÄDD!!!
...................mes........

August 28, 2006  

Post a Comment

<< Home