Friday, April 28, 2006

Premiärnerver i magen








Ikväll är det premiär och jag är inte SÅ nervös, men mer pirrig och koncenrerad om ni fattar. Jag vill liksom ha premiär nu........man kan kanske säga att jag längtar tills klockan är 19 ikväll....och när jag skrev det så sög det till lite i magen. Så jag är nog nervös iaf.
Helena ligger och sover i vilorummet, och jag sitter här på Karins kontor och uppdaterar bloggen lite.
Hade tänkt att springa förbi kontoret och hämta min dator....men jag skiter nog i det. Gör detta, sen ner i min loge och vila lite och lyssna på Kate Bush. Köpte 2 av hennes skivor("The kick inside" och "The red shoes") när jag skulle till Sundsvall tidigare i veckan. Mycket bra skivor.
Alla föreställningar här på DI är nu fulla och överbokade med väntelista. Det känns jäkligt kul. Så, om du vill gå så är det den 7:maj kl 19:00 på Kägelbanan som gäller. Biljetter bokas på www.sodrateatern.se
Men jag blir lite irriterad på folk som jag känner som har sagt att de ska komma och sen är så sega med att boka att de nu inte får plats. Trist, jag har ju sagt för väldigt länge sen att det kommer bli fullt.

Fan, ju längre jag sitter här desto nervösare blir jag. Nä, nu skiter jag i det här. Nu blir det logen och lite lugn och ro.
Tänk bra tankar åt mitt håll kl 19 ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home