Tuesday, April 25, 2006

Tjusdej

På dagens schema står:
Resa till sundsvall för föreläsning ikväll på Kulturmagasinet mellan 19-21.
Sen ska jag bo på Lilla hotellet i sundsvall. När jag bodde där sist så hade jag ett mycket märkligt rum, för det fanns nämligen inte en separat toalett, utan toan stod vid ena väggen med ett litet skynke för.
Jag är lite spänd för att se om jag får det igen, för den här gången är jag beredd med kameran oxå, så ni oxå får se hur sjukt det ser ut.
Men inget ont om Sundsvall, det är en mycket trevlig stad.
För alla er intresserade så bifogar jag länken till ett klimatdiagram över sundsvall.
Mycket nöje: www.klimadiagramme.de/Europa/sundsvall.html

Vi hade ett genomdrag igår igen. Det gick väl hyfsat tyckte jag...
hamnade lite fel ett par ggr, men det kommer ordna sig.
På fredag smäller det. Så blir det ju premiär fest oxå......då du!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home