Sunday, April 23, 2006

Det är inte utan att man längtar tillbaka.



Är hos Mor och har ätit sjukt goda hamburgare med sambalkrydda liksom in bakade i dom....det var smaksens. Så ni som inte äter kött vet inte vad ni missar.....
Vi har kollat på en massa kort från Thailandstrippen i Februari, och man längtar ju lite tillbaka till värmen.

I Thailand så träffade jag på två galna skåningar, Fledlik och hans sidekick Pille, dessa två herrar hade en blogg under resan. Kolla in den, så kanske ni kan se mig på ett par bilder.
Länken är: http://thaiboys.blogspot.com/

Nu ska jag snart hem och skriva klart Pinocchio-pjäsen(hoppas jag).
Men om vi ska vara helt ärliga mot varandra, och det tycker jag att vi ska vara, så skulle jag ju mycket hellre ligga i vattenbrynet istället.

Annars så är det premiär på fredag, och jag ska ägna veckan åt att försöka inte stöka till så mycket i lägenheten.





Förresten: Mamma hälsar!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har inte heller något emot att åka tillbaka:) Hoppas att du fick "Thailand the movie" av mor din? Tänk på att jag har äganderätt till materialet, innan du visar mitt sista Kareoke uppträdande för andra:))
Väntar för övrigt på biljetter till dina pjäser:)
Sköt om dig, och tack för bilderna!
Mvh//Morbror Macke

April 26, 2006  

Post a Comment

<< Home