Wednesday, April 12, 2006

Blommor

Jag tänkte att nu när man har en blogg så ska man skriva en massa intressanta saker om världen och så.
Och jag hade tänkt det så bra, att ha ett osande inlägg om normer i sammhället,
som skulle gå ut på att det är normskaparhets.
Alla ska skapa normer och det är så viktigt.
Visst det är viktigt.
Men när man säger att man vill skapa en norm så säger man ju oxå vad alla ska tycka(och vad som är fel att tycka).
JAg tycker inte att man ska behöva SKAPA normer.
Sen hade jag tänkt ha lite mer utlägg om det....men jag har inte tid idag.

Så istället ägnar jag en tanke åt mina nya kompisar som jag fått.
2 st blommor.

De är som värsta fågel Fenix!
När jag kommer hem på kvällen så slokar de och ser så ledsna ut.
Så vattnar jag dem lite, och sen på morgonen så är de hur fina och stolta som helst.

Hur länge kan de hålla på så?


Det här är blomman i köket imorse....se så fin den är!








Idag ska jag ha ett möte 10.30, sen lunchmöte 11.30,
sen möte 13.00.
Fan vad man sitter i möten.
Kanske borde vara lite mer som blommorna,
att liksom visa tydligt när man inte får allt
det som man behöver.
Vi ska ju vara så "starka" hela tiden.
Man får INTE visa om man är ledsen eller om man just nu behöver extra mycket kramar.
Om man gör det så blir man ju typ klassad som vek. Och det vill ju ingen.
Nä, visa mer när vi behöver kärlek.
Det tror jag är bra. Så kanske man oxå kan förstå lite bättre varför folk är som dom är....och kanske vilka som vill bli raggade på på krogen......nä skojja bara. Men ändå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home